Thursday, February 11

SELAMAT TAHUN BARU CINA






SELAMAT TAHUN BARU CINA KEPADA SEMUA...& selamat bercuti...

Mohon Maaf zahir batin dan halalkan segalanya kepada semua Teman2 dan Jiran2 Tetangga...
biasalah saya nie manusia yang sering melakukan kekhilafan...semoga hubungan baik dengan sesama makhluk akan dapat membantu saya memperbaiki hubungan saya dengan Allah s.w.t..untuk mendapat keredhaanNya.Aminnn.

Jom Celebrate..
Erm tak sabar balik tahun nie, semakin masa berlalu, semakin meningkat usia,semakin menebal rasa rindu kepada mama papa di kampung.Kalau boleh nak jer duduk dekat dengan diorang tapi apakan dayaku. Harap peluang yang diberikan oleh Allah s.w.t kali ini benar-benar digunakan dengan baik. Tahun nie,hanya aku dengan abang je balik, Kakak dan adik ada hal jadi tak dapat balik. Sedihnya rasa, dahlah aku nie musafir je hidupnya daripada sekolah hingga masuk alam pekerjaan,jarang-jarang dapat berkumpul bersama adik beradik. Tapi aku redha terima takdir ku sebagai musafir lalu menumpang kasih mencari rezeki di tempat orang (chewah sedih jer, maka kuarla ayat sastera aku huhuhu).

Terima kasih kepada semua yang sudi menerima diriku menabur bakti disini...Kerjasama anda semua amat saya hargai..bekerjalah bersama-sama saya (pinjam ayat Pak Lah jap ) itulah yang dikatakan 1 Malaysia ( PM kita). Jom kita bersama-sama minta angpow dengan rakan-rakan kita bila dah balik bercuti nanti heheheh (kepada MIss Irene, Angela, Ting, Winny, Mr.Voon...sedia2 tau warna merah heheheh)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HOT NEWS